Grundet implementeringen af et nyt standardiseret varenummersystem, kommer din faktura fremadrettet til at se anderledes ud.

Det vil sige, at ordrer udført inden d. 21. november 2020 ser ud som de plejer på din faktura, imens ordrer udført efter d. 21. november 2020 og fremadrettet er i overensstemmelse med det nye system.

Hvis du har spørgsmål vedr. de nye varenumre og varebeskrivelser på din faktura, er du velkommen til at kontakte kundeservice@remondis.dk.

 

 

Mini-containere

Vip-containere

Maxi-containere

Farligt affald

Miljøtjek af affald

Den nye affaldsbekendtgørelse

Bliv klogere på hvad den nye affaldsbekendtgørelse betyder for din virksomhed.

Batterier

Bioaffald

Brændbart

Byggeaffald

Deponi

Elektronik

Farligt affald

Glas

Haveaffald

Klinisk risiko

Lyskilder

Metal & jern

Pap

Papir

Plast

Offentlige institutioner

Byggeri & anlæg

Butik & detail

Boligselskaber

Events

Ehandel

Hospital & klinik

Kontor

Landbrug & gartneri

Produktion & industri

Restaurant & kantine

Trykkeri & maler

Turisme & hotel

Værksteder

MILJØTJEK AF AFFALD